مراحل انجام کفسابی پارکینگ،قیمت کفسابی پارکینگ
نوشته شده توسط : گل نسیم

مراحل انجام کفسابی پارکینگ،قیمت کفسابی پارکینگ

کفسابی یکی از بهترین روش ها برای صاف کردن سطح سنگ ها و براق کردن آن ها می باشد. در این روش تقریبا لایه رویی سنگ به طور کامل ساییده می شود. با کف سابی تقریبا تمام پستی بلندی ها و خراش های روی سنگ و سرامیک ها برداشته می شود.

معمولا این کار برای محیط هایی مفید است که چند سال از زمان ساختن آن ها میگذرد. زیرا اگر زمان زیادی از به کار برده شدن سنگ ها بگذرد. سنک حالت کدر و کهنگی به خود می گیرد. نمی توان اینگونه از سنگ ها را تعویض کرد. چون تقریبا هر دو سه سال یکبار چنین حالتی را به خود می گیرند. و تعویض آن ها در این صورت بسیار هزینه بر است. بنابراین بهترین روش برای حل این مشکل کفسابی می باشد.

نحوه انجام کفسابی پارکینگ

معمولا پارکینگ ها چون محل عبور و مرور ماشین ها می باشند. خیلی زود تر از سایر قسمت های خانه کف آن ها کدر و کهنه می شود. همچنین علاوه بر کدری سنگ ها احتمال ایجاد خراش روی سنگ های پارکینگ نیز بسیار زیاد است. به همین خاطر معمولا پارکینگ ها هر چند سال یکبار نیاز به کف سابی دارند. ما در اینجا نحوه انجام کف سابی پارکینگ را برای شما بیان کرده ایم. البته بهتر است بدانید که انجام این کار حتما باید توسط یک فرد ماهر صورت بگیرد. زیرا در غیر این صورت احتمال این که کف سابی به خوبی صورت نگیرد بسیار زیاد است.

تمیز کردن سطح پارکینگ

بعد از این که سطح پارکینگ شما توسط کارشناس بررسی شد و بهترین روش و مواد را به شما معرفی کرد. باید پارکینگ از هر گونه مصالح و مواد اضافی پاک شود یعنی قبل از شروع به کفسابی پارکینگ باید حتما هر نوع آشغال، گرد و خاک و بقایای مصالح ساختمانی از سطح پارکینگ برداشته شوند.

زیرا با این کار تمام موانعی که باعث مشکل در هنگام کار می شوند برداشته می شوند.‌ همچنین بهتر است بدانید که اگر سطح پارکینگ گرد و خاک داشته باشد. با کفسابی نیز نمی توان آن را درخشان کرد. بنابراین پاک کردن گرد و خاک از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که می خواهید کفسابی پارکینگ را انجام دهید. باید یک روز قبل از آن تمام ماشین ها از پارکینگ خارج شوند .و هیچ گونه رفت و آمدی صورت نگیرد.

شستن کف پارکینگ

بعد از این که پارکینگ از هر گونه آشغال و گرد و خاک پاک شد. و ماشین ها نیز به بیرون از پارکینگ انتقال یافتند.شما باید اقدام به شستن کف پارکینگ بکنید. معمولا شرکت کفساب پلاس این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص شستشو انجام می دهند‌.اما اگر شما به این دستگاه ها دسترسی ندارید می توانید. با استفاده از مواد شوینده و آب پرفشار و طی های بسیار نرم این کار را انجام دهید. بعد از شستن پارکینگ به هیچ وجه در پارکینگ را باز نگذارید. زیرا این کار باعث می شود .که برروی سطح شسته شده گرد و خاک بنشیند.

خشک کردن سطح پارکینگ

بعد از شستن آن همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم. بهتر است به هیچ وجه در پارکینگ باز نماند. و اجازه ندهید که سطح شسته شده با استفاده از هوای آزاد و به مرور زمان خشک شود. چون در این صورت احتمال گرد و خاک گرفتن پارکینگ بسیار زیاد است. به همین خاطر شما بلافاصله بعد از شستن باید با استفاده از پارچه های بدون پرز و طی های پارچه ای خشک اقدام به گرفتن آب کف پارکینگ و خشک کردن آن بکنید. در این صورت کف پارکینگ برای کفسابی کاملا آماده می باشد.

کفسابی پارکینگ

بعد از اقدامات گفته شده در بالا شما باید با استفاده از دستگاه های مخصوص اقدام به کف سابی پارکینگ بکنید. بهتر است بدانید که این کار را تنها افراد ماهر می توانند انجام دهند. زیرا این گونه از افراد ابتدا میزان خرابی سنگ ها و عمق خراش های روی آن ها را بررسی می کنند. سپس یک لایه از سنگ سطح پارکینگ را برمیدارند. تا سطح پارکینگ کاملا یکدست و شفاف شود.

در واقع در این عمل سطح آسیب دیده سنگ برداشته می شود و چون سنگ ساییده شده است کاملا براق و شفاف می شود. به گونه ای که انگار تازه کف پارکینگ سنگ شده است. کفسابی با روش های مختلفی اتمام می شود. اما روش نانو آن بهترین و جدیدترین روش می باشد. چون بر روی سنگ های ساییده شده لایه ای از نانو قرار میگیرد. که همین امر باعث می شود که سنگ ها تا مدت فراوانی همان حالت درخشان را حفظ کنند. همچنین نانو باعث می شود که طول عمر سنگ های پارکینگ بیشتر شود. همین امر موجب شده است که افراد زیادی امروزه این روش از کف سابی را برای پارکینگ های خود انتخاب کنند.

پاک کردن سطح ساییده شده از مواد اضافه

بعد از کفسابی پارکینگ معمولا خرده سنگ های تراشیده شده زیادی بر روی سطح باقی می مانند. که حتما باید در اولین فرصت پاک شوند. زیرا اگر پاک نشوند و ماشین ها بر روی آن ها رفت و آمد کنند کفسابی درخشندگی خود را از دست می دهد و ممکن است به سطح ساییده شده نیز آسیب وارد شود. بنابراین شما باید به خوبی تمام خرده ریز های به جا مانده از کفسابی را تمیز سپس اجاره ورود ماشین ها را صادر کنید.

سنگ سابی انواع سنگ کف پارکینگ

معمولا برای سطح پارکینگ ها از سنگ های مختلفی استفاده می شود. اما بهتر است بدانید بر روی انواع این سنگ ها رد لاستیک به جا می ماند. معمولا تنها راه کاری که می توان این رد ها را پاک کرد استفاده از سنگ سابی کف پارکینگ می باشد.

هر نوع سنگی دارای ضخامت و مقاومت خاصی است به همین خاطر باید برای آن از لقمه مخصوصی استفاده کرد تا دچار مشکل نشود‌. بنابراین بهتر است که سنگ سابی انواع سنگ کف پارکینگ را به افراد ماهر در این زمینه سپرد. زیرا اینگونه از افراد مهارت و تجربه بالایی دارند و میدانند هر نوع سنگی را چگونه بسابند که دچار مشکل و شکستگی نشود.

کفسابی پارکینگ در تهران

معمولا مجتمع های بسیار بزرگ زیادی در تهران وجود دارند که دارای پارکینگ هستند. پارکینگ مجتمع های مسکونی و شرکت ها دارای بیشترین تعداد رفت و آمد می باشند.و روزانه ماشین های زیادی به آن ها رفت و آمد می کنند. کف این گونه از پارکینگ ها خیلی زودتر از سایر انواع پارکینگ ها دچار کدری و کهنگی می شود. و نیاز به کفسابی پیدا می کند. به همین خاطر در تهران کفسابی پارکینگ بسیار رونق دارد‌.

شرکت های کفسابی زیادی در تهران وجود دارند که این کار را انجام میدهند. بسیاری از افراد تصور می کنند که قیمت کفسابی در تهران بیشتر از سایر شهر ها می باشد. اما بهتر است بدانید این تنها یک تصور اشتباه می باشد زیرا قیمت کفسابی در تهران به هیچ وجه زیاد نیست.

قیمت کفسابی سنگ

گاهی اوقات افراد دوست دارند که از قیمت کفسابی سنگ باخبرشوند. به همین خاطر این کلمه در گوگل بسیار سرچ می شود. برای قیمت کف سابی سنگ نمی توان یک قیمت واحد گفت زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. که ما چند مورد از آن ها را در این جا برای شما بیان کرده ایم.

● نوع سنگ: سنگ های مختلفی در کف خانه ها و‌پارکینگ ها به کار برده می شوند که قیمت کف سابی هر کدام از آنها متفاوت می باشد.

● روش کف سابی: برای کف سابی سنگ از روش های مختلفی استفاده می شود که در هر روش از مواد خاصی استفاده می شود که دارای قیمت های متفاوتی هستند. بنابراین روش کفسابی نیز بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

● متراژ: هر چقدر متراژ کف سنگی مکانی که قصد کفسابی آن را دارید بیشتر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

 





:: موضوعات مرتبط: کف سابی , کفسابی , قیمت کفسابی , قیمت کف سابی , کفسابی در تهران , کفسابی پارکینگ , قیمت کفسابی پارکینگ , کفسابی راه پله , قیمت کفسابی سرامیک , کف ساب سنگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: